آخرین اخبار
۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
بازدید:۳۱۳
صدآنلاین | فولاد خوزستان به رغم ارائه یک بازی برتر مقابل سپاهان اصفهان در اهواز، شکست تلخی را تجربه کرد.
کد خبر : ۱۳۴۰

تیم فوتبال فولاد خوزستان  در ورزشگاه شهدای فولاد و در حضور بیش از ۹ هزار تماشاگر به مصاف تیم سپاهان رفت که مسابقه با نتیجه  یک بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید.

این پنجمین برد متوالی تیم سپاهان پنجمین بود تا زردپوشان اصفهانی با ۳۹ امتیاز همچنان صدرنشین لیگ برتر باقی بمانند. این برد با گل به خودی فولادی‌ها به ثبت رسید. فولاد خوزستان هم دومین شکست متوالی را تجربه کرد تا همچنان با ۲۴ امتیاز در رده هشتم جدول باقی بماند. آن هم در حالیکه تماشاگران فولاد در ورزشگاه حضور داشتند و از تیم حمایت کردند.

عجیب آن که فولاد خوزستان به رغم ارائه یک بازی برتر روی یک گل به خودی نتیجه را به مهمان واگذار کرد. محمد نژادمهدی که نیم فصل اول در تیم سپاهان حضور داشت اما در نیم فصل دوم به فولاد آمد، در دقیقه ۴۹ یک گل به خودی به ثمر رساند!

پس از آن شاگردان جواد نکونام هر چه زدند به در بسته زده و نتوانستند گل خورده را جبران کرده یا از شکست رهایی پیدا کنند.

نکته جالب اما اینکه یحیی گل محمدی نیز در آبادان به وسواس خاصی این دیدار را تماشا کرد. سرمربی پرسپولیس که دو هفته پیش به شدت بابت شکست مقابل فولاد شاکی شده و مصاحبه تندی نیز انجام داده بود، خیلی دوست داشت تیم جواد نکونام برنده دیدار با سپاهان اصفهان شود اما...

گل به خودی محمد نژادمهدی و شکست فولاد خوزستان مقابل سپاهان اصفهان حسابی حال یحیی گل محمدی را گرفت چرا که سرمربی پرسپولیس خوب می‌دانست این شکست فولاد خوزستان، صدر جدول را این هفته نیز از تیمش خواهد گرفت.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها